Speculaaspoppen actie – leden

Ook dit jaar gaan we weer speculaaspoppen verkopen. Hiermee financieren we een klein gedeelte van de verbouwing en wordt ons gebouw weer een stukje mooier.

Van de leiding krijg of heb je een bestellijst mee naar huis. Hiermee kun je langs familie, vrienden en kennissen. Maar bijvoorbeeld ook langs de deuren in de straat.

Hierop vul je de gegevens in zodat je dit altijd kan terug lezen. Als je lijst vol is klik je op de grote bestelknop onder aan deze pagina en vul je de gegevens in die gevraagd worden. Zodra dan de voorraad aanwezig is in het gebouw krijg je de bestelde speculaaspoppen mee zodat je deze kan bezorgen.

Veel succes met de verkoop en ook dit jaar hebben we weer een leuk cadeautje voor de beste verkopers😉

Let op! dit bestelformulier is alleen voor leden.