Gebouw verhuur

Ons clubhuis is voor scoutinggroepen te huur wanneer we er zelf geen gebruik van maken.

Het gebouw is geschikt voor groepen t/m 40 personen en beschikt o.a. over:

– een ruime slaapzaal (geen bedden)

– een complete keuken

– douches en toiletten

Daarnaast beschikken wij over een groot speelveld grenzend aan een groot stadspark. Dit park kan gebruikt worden voor diverse activiteiten en spellen. Verderop is op loopafstand het Markermeer, zwembad de Waterhoorn, educatiepark MAK Blokweer en de binnenstad van Hoorn te vinden. Aan de andere zijde van Hoorn is een overdekte ijsbaan waar in de winterperiode gegarandeerd geschaatst kan worden.

Op loopafstand (10 minuten) is een winkelcentrum met supermarketen, drogisten, snackbar voor de dagelijkse boodschappen.

Bereikbaarheid

Het gebouw ligt op loopafstand van het NS-station Hoorn-Kersenboogerd (10 minuten lopen). Rondom zijn er parkeerplaatsen aanwezig die gedeeld worden met de omwoners.

Prijzen

Voor overnachtingen vragen €3,50 p.p.p.n. met een minimum van €100,-

Dag verhuur

Gebruik maken van het gebouw zonder overnachten is ook mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Huurvoorwaarden

Naast de huurvoorwaarden, geldt dat wij niet verhuren aan studentenverenigingen en jongeren zonder toezicht van volwassenen.

Algemene informatie

Mandela Park 1
1628JH Hoorn (NH)
Nederland

Reserveren

Neem contact met ons op via het contactformulier.