Speculaaspoppen actie – voor bedrijven

Wat fijn dat u onze website bezoekt en speculaaspoppen wilt bestellen voor uw bedrijf. U helpt ons hiermee de verbouwing van ons gebouw te financieren, onze dank is daarom extra groot!

Via onderstaand bestelformulier kunt u de de bestelling doen voor de speculaaspoppen. Het lid waarvan u de flyer heeft gehad zal de speculaaspoppen bij u bezorgen. U ontvangt vervolgens van ons digitaal een factuur met hier in ook een betaallink.

Nogmaals dank voor uw bestelling en geniet van de heerlijke speculaaspoppen.

LET OP! De bestelknop alleen gebruiken indien je een factuur met BTW wenst te ontvangen. Bestellingen zonder factuur kunnen op het bestelformulier van de leden genoteerd worden.

Graag willen we u ook de Club van 100 nog onder de aandacht brengen. Neem eens een kijkje voor meer informatie en mogelijkheden om onze vereniging extra te sponsoren.