Crowdfunding

Bij de Martin Luther King groep zetten we ons in voor avontuur, samenwerking en de natuur. Onze leden leren het hele jaar door waardevolle vaardigheden, maar onze accommodatie kan wel een opknapbeurt gebruiken! Om ervoor te zorgen dat onze scouts het hele jaar door in een comfortabele en warme ruimte kunnen spelen, leren en samenkomen, willen we ons scoutinggebouw voorzien van energiezuinige HR++ beglazing.

Wat betekent dit voor ons?

• Beter geïsoleerde ruimtes, zodat onze scouts in de winter warm blijven.
  • Lagere energiekosten, wat betekent dat we meer middelen kunnen besteden aan onze scoutingactiviteiten.
  • Een duurzamer gebouw, waarmee we bijdragen aan een groenere toekomst voor onze gemeenschap.

Hoe kun jij helpen? Jouw donatie, groot of klein, maakt een groot verschil. Samen kunnen we ons gebouw duurzamer en toekomstbestendig maken voor de nieuwe generatie scouts.

Steun ons nu en zorg ervoor dat we klaar zijn voor alle seizoenen – met een comfortabel en energiezuinig gebouw!

Doneer vandaag nog en investeer in de toekomst van onze scoutinggroep en het milieu!