Afmelden lid

Er zijn redenen genoeg om lid te blijven van Scoutinggroep Martin Luther King, maar het kan zijn dat je als lid wilt afmelden en geen lid meer wilt of kan zijn van onze Scoutinggroep. Wij zullen het erg jammer vinden als je ons verlaat, maar respecteren de keuze.

Voor het afmelden van een lid, willen we je vragen het onderstaande contactformulier in te vullen. De groepsleiding wordt dan op de hoogte gesteld. Deze zullen contact met je opnemen en ervoor zorgen dat je keurig netjes wordt afgemeld als lid van MLK.

Mocht je verhuizen en lid worden van een andere scouting vereniging, laat het dan in de opmerking weten. Dan kunnen we er rekening mee houden en je niet uitschrijven bij Scouting Nederland