CLUB VAN 100

Voor iedereen die onze vereniging wilt helpen met een gift, hebben we de CLUB VAN 100 opgericht. Met de donaties zorgen we ervoor dat de contributie voor iedereen toegankelijk blijft en dat de contributie voor de opkomsten en weekenden gebruikt kan worden.

Elk bedrag is welkom. De donaties zal gebruikt worden voor de verbouwing en het in stand houden van ons gebouw waar wij als vereniging sinds de jaren 80 gebruik van maken.

Iedereen die minimaal €100,- schenkt en dat wilt, zal als Gulle Gever bij de CLUB VAN 100 vermeld staan.

Doneer uw bedrag o.v.v. Vriend op NL70RABO032.349.17.58 en wordt vriend van onze vereniging

Het is ook mogelijk om een periodieke gift van minimaal 5 jaar te kunnen doen. Dit geeft u een belasting voordeel ten opzichte van een enkele gift. Het verschil tussen een periodieke gift en gewone gift kunt u vinden op de site van de belastingdienst. Neem contact met ons op als u een periodieke gift wilt doen.

Gulle Gevers